Värme

Värme

onsdag 7 november 2012





En kärlekens vampyr känner bara till känslan av lust

För han åtrår inget annat

Han står över din säng om natten

Och andas din underbara doft

Han längtar att få smeka varje del av din kropp

känna blodet pulsera genom din hud när han smakar på din spröda hals

Söt som honung är din andedräkt

Men oroa dig inte

 För han finns inte 

För sin längtan till dig så vill han vandra i helvetets gap simma i himmelens rike
Och ingå en omöjlig pakt

En kvinna sa till sin man

-: vad är det viktigaste i livet

Mannen svarade

-: Att jag finns

Kvinnan undrade frågande

-: Att du finns

Mannen svarade igen men denna gången lite längre

-: Ja att jag finns där för dig när din börda blir som tyngst.
 -:När du inte orkar stå på dina egna ben.
-:När alla dina problem blir olösta och allt vitt blir till svart
-: Då skall jag finnas
-: Då skall jag bära dig i min famn så att din börda blir även min börda
-:Jag skall stötta dig med mitt hjärta så att du får ork i dina ben
-: Jag skall sitta bredvid dig och bli din bästa lyssnare så att svart kan åter bli vitt.
-: Därför är det viktigt att jag finns
-:Du förstår ditt liv är mitt liv och utan dej så finns inte jag. Du är anledningen till att jag finns

-: Jag älskar dig
   Du älskar mig
  Jag älskar dig
Som jag älskar livet

 -: Jag är din vän, din livskamrat, så underbara varelse låt glädjens hav svepa över stranden
 
 -:Kom,  sätt dig bredvid mig och låt oss känna kärlekens vind i vårt hår

-: Du har varit borta så länge från mitt sinne
-: Vandrande på förnekelsens hed, men ändå så har du alltid funnits där.
  -:Ändå alltid kopplad till mig.
 
-: Jag är livet och jag njuter
 -: Jag stormen med dess vilda vind
-: Jag är värmen som kommer till dig om natten
-: Jag är glädjen i dina glittrande ögon
-: Jag är rösten i ditt klara underbara skratt

 -: Jag kan känna din närvaro i mitt hjärta

-:För du är min hjärtevän i livet mon ami




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar