Värme

Värme

måndag 19 november 2012

Hum november, om man ser historiskt sett och i nutid  är ingen bra månad för mig när det gäller vänner. För det verkar vara en månad då jag förlorar dem istället. Idag försvann en väldigt väldigt god arbetskamrat ut ur mitt liv vilket är väldigt trist och sorligt. Visst vi kommer säkert till att ses igen men det blir på ett annorlunda sätt. Jävligt trist helt enkelt :-(

Så ja idag känner man sig ledsen , riktigt ordentligt ledsen och man gör det helt och hållet av egoistiska skäl för det blir väldigt tomt. Man är så klart glad för hans skull och så men ja det blir inte detsamma.

Hum återvändsgata, mmm så känns det för tillfället i mitt liv. Inte ens enkelriktat utan just återvändsgata. Hit men inte längre kommer du



Men nåja får väl se till så att det förhoppningsvis blir ändring på det. Nu skall jag i alla fall hålla kväll med mina underbara barn. Shit vad jag älskar dem.

…och fan vad tråkigt det blir på jobbet i morgon. Har numera ingen anledning till att stanna kvar där. har fan inte det alltså :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar