Värme

Värme

fredag 9 november 2012

Bläää jag tror jag håller på att bli knäpp. Inte fun at all. Andas andas, just nu vibrera hela jag ..... hum det är inte roligt. Min hustru måste byta jobb annars blir det inte fun at all. För jag kan inte göra någoting vilket är så väldigt frustrerande. Jag kan inte trolla med knäna , jag har inget magiskt trollerispö, vilket jag önskar jag hade haft , men nu har jag inte det ...fan, fan fan. Utan snarare så stänger jag av mig när det inte hjälper att prata och blir tyst och kall :-(

Förstår att hon tycker det är skit, hade jag också gjort om jag hade blivt så idiotbehandlad som hon och hennes kolleger blir

klump i magen och det känns inte kul, Kul att inte räcka till............. så därför hoppas jag att hon hittar ett annat jobb.........................................................................tack bloggen för att du finns. underbart att bara kunna kräka av sig ..... och ingen bryr sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar