Värme

Värme

söndag 11 november 2012

… jodå … så klart att jag somnade ;-), får ge det en ny chans idag helt enkelt efter solsidan har varit så klart. Då är det "Päron till farsan" igen som gäller :-)

Idag har det för övrigt inte alls varit några aktiviteter vilket är rätt så ovanligt i mitt liv. Lilltjejen har varit på kalas och man har hämtat hem sonen från kurs och utbildning. Han håller på att bli stor helt enkelt och själv är man fortfarande 33. Man har ju stannat där liksom :-)

….oj höll ju på att glömma, det har ju varit farsans dag idag också. Så de har man ju oxå hunnit med att gratta. Och själv så har man fått en stor bamse kram av sonen (han håller på att göra en sak till mig i slöjden och den öär inte riktigt klar :-)……) och världens finaste teckning av lilltjejen där det stod "grattis på fars dag " egenhändigt skrivit.

I morgon blir det att susa upp till Göteborg under dagen. Skall ha fortsättningskurs  i förhandlingsteknik. Rätt intressant faktiskt … får se om det gör mer affärer helt enkelt. Har även sett några jobb som jag skulle ha sökt (lat jag är aj aj aj) men får väl skicka iväg dem när jag kommer hem i morgon kväll om man inte är helt för trött.

Ja till er som läser får jag helt enkelt önska en trevlig kväll och hoppas att kommande vecka blir lika god och bra som den veckan som har gått. Och har man riktigt tur så blir det till och med bättre.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar