Värme

Värme

onsdag 31 oktober 2012

Så då har väl denna kvällen förflutigt  får man väl säga. Haft trevligt besök av mina föräldrar där det serverades ugnspannkaka och den blev inte bränd denna gången. Den blev riktigt bra om jag själv får tycka.



Har även hunnit med att testa hustruns lånebil från audi. En A4 avant …mycket trevlig bil, liten kompakt men ändå plats med en hel del bra motor sitter bekvämt. Skön komfort och smidig att köra inne i stan. Landsvägskörning inte helt fel det heller. Ut på E22 vid lund norra upp mot Gårdstånga och innan man visste ordet av det så hade man passerat 110 km /h ja till och med 160 km /h gick lätt att komma upp i och passera ;-). Nästan lite otäckt lätt och man var ju glad att där inte var en utskuttandes älg på vägen. Hemvägen gick betydligt lugnare. Ok stereo men tyvärr så har de snålat med instrumentpanelen om jag får tycka till.

Fast över lag en kul bil att köra och hade jag haft möjlighet så hade jag gärna haft en sådan fast i så fall sedan modellen :-)


Hej hopp pillesnopp ha en bra kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar