Värme

Värme

söndag 7 oktober 2012

Helgen har gått och det har varit en "soft helg" om man säger så. Man har hunnit med verkligen mycket. Hunnit med två pass av styrketräning (aj aj mina magmuskler), man har hunnit att pyssla om hästarna och ridskolan (shit man blir så glad när man ser alla dessa barn älska sina malätna hästar). Hunnit tvätta och städa doss autos, städa hemma så klart hunnit ner en runda till stan ("I love Lund", skall jag ha som T-shirt). Man har till och med lyckats få ett gäng arga ornitologer efter sig. När jag tutade på dem vid ett övergångsställ nere vid Tuna. Inte smart gjort då jag tydligen lyckades skrämma iväg pipi-stackaren.



Sist men inte minst så var man ju barnfri igår. Så då gled man ner till stan och åt på ett väldigt trevligt ställe som heter Italia. Snacka om att de vet hur man gör god pasta. Den var som man säger el perfecto kombinerat med ett gott rödvin så kunde det inte bara gå fel. Och rödvin kan de oxå vill jag lova. Ja det var en upplevelse att gå dit där. 4 av 5 möjliga stjärnor om jag får välja.

Över till kvällens softlåt som är så himmla bra. Tänk er låten, ni har någon som ni tycker om framför er och så dansar ni en soft avklädningsdans till denna, du tittar på den du älskar och säger med ögonen "kom och ta mig". Något gott att dricka och lite underbart med levande ljus runt omkring. Låten tystnar och ja man fortsätter med något annat ;-). Här kommer den i alla fall

Tracy Chapman med låten "Give me one reason"

http://www.youtube.com/watch?v=ym1eDeOxq14

http://www.youtube.com/watch?v=y2kEx5BLoC4

Enjoy

Sist men inte minst, vad händer i morgon då. Jo man skall till Sveriges baksida, det vill säga Göteborg och gå på kurs. Förhandlingsteknik tydligen. Den kan man nog ha nytta av här hemma sen kanske ;-). Skall bli otroligt skönt att slippa kontoret med allt flytt grajsemojs på G. Så fucking skönt helt enklet.

Så gött mos på er som en kollega till mig brukar säga :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar