Värme

Värme

söndag 14 oktober 2012

Yes, så skönt…. så har den första julmusten kommit i affären. Lite tidigt kan tyckas men nä inte då. Här skall det frossas i allt vad jul är och gärna länge länge länge :-)

Idag har jag kört traktor…. otroligt skoj. Små pojkar små leksaker, stora pojkar stora leksaker vilket stämmer riktigt bra. Fick till och med leka med skopan som sitter på traktorn. Kuuuuuuul jäpp it was. Jag vet jag är barnslig men det är väl det som är charmen med mig ;-) ha ha ha eller????????????????

För övrigt tja det är väl bara bra lite seg från gårdagens bravader men det är väl som det skall vara kan jag tänka mig. Lite höstigt är det också ,skall snart tända lite ljus och doftisar hade jag tänkt. Sen blir det att göra mat. Det blir min alldeles egen spagetti och köttfärssås med mycket vitlök, timjanbasilika eller organo, färska tomater, lök och annat väldans gott. 

Så smurfa gott så hörs vi sen :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar