Värme

Värme

fredag 19 oktober 2012

Nu är helgen här och man bara njuter. Kan meddela att det blir inga hästar för min del i morgon. Känns som om det har varit lite väl mycket hästeri helt enkelt på sista tiden. Nä i morgon blir det vakna sent och gå några rundor på stan , kanske om allt går som man vill att man tar tåget till Malmö. Hade varit väldigt skönt faktiskt.

Men ikväll så blir det filmtijme så klart. Får se vad vi hittar för något. Är lite sugen på om man skulle börja gå igenom Star Wars filmerna igen …… om jag hittar dem vill säga :-).

Utanför är det en helt underbar höstkväll. Hade nog kunnat vara hela kvällen bara att gå runt i stan, gå till något ställe, ta något att dricka, andas den klara luften som bara en höstkväll kan erbjuda. Höra skratt och se på människor när de släntrar förbi till någon fest …… fan alltså hösten är så skön fastän jag kan få mina vinterdeppar.

Nä må väl och ha det bäst nu skall jag ta ett gott glas vin :-) sen blir det franskt i köket :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar