Värme

Värme

torsdag 13 september 2012

Vet ni, något slog mig för en stund sedan. Att snart har jag haft igång min blogg i snart i ett år. Och jag har typ skrivit någonting varje dag i bloggen. Jag som aldrig, aldrig har skrivit så mycket innan. Där ser man vad saker och ting kan påverka ens liv. Ja menar för något år sedan trodde jag oxå att jag aldrig aldrig skulle flytta till Lund. Men tji fick jag. Nåja tillbaks till bloggen vad händer med den när året har gått. Blir den nerlagd eller vad. Målet var ju just att lyckas ha igång den ett år. Tja vi får väl se helt enkelt men som det känns nu så får den väl hänga på ett tag till. För konstigt nog så finns det ju folk som läser det jag skrivet och det är ju trevligt :-) + att det är ju skönt att skriva helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar