Värme

Värme

tisdag 4 september 2012


I morgon är det Sundsvall som gäller, iiiiiii vad trött man kommer till att vara när man sitter på planet. Blir ju upp hiskerligt tidigt. Ångest I say . Fast å andra sidan så skall det bli rätt så trevligt att träffa sina kollegor.

Hade planerat att köpa träningskort i går med min son men tjiii fick vi då man måste vara minst 18 år för att träna. Lite trist, men jag tänkte att jag skall ringa in idag och hör om det funkar om målsman är med.



Annars så har väl inte så mycket hänt ännu. Är lite avundsjuk på min syster då hon drar ner till sydostasien nu i okt L och min far och styvmor åker till frankrike med husbilen nu i två veckor. Hade jag också gott kunnat tänka mig.

Sist men inte minst

Quis ego sum

Nä va tusan ha det bäst för nu skall jag kolla upp när mitt plan går i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar