Värme

Värme

söndag 16 september 2012

Mariekex, trodde faktiskt bara att det var göteborgskex som tillverkade detta. Men så är det tydligen inte...... wow snacka om ointressant ämne att skriva om. Men frågan bara slog mig när jag stod och mumsade på eldorados mairekexsom som oxå är väldans goda.



Såg en resa idag som jag hade kunnat tänka mig och som jag har med på min hundralista. Nämligen en resa på hurtigruten. Nio daga lång med allt inkluderat. Hade varit väldigt trevligt att få åka på. Ända upp till norra Norge , åka på valsafari :-) Jag gillar ideen




Just nu sitter man med lilltjejen i alla fall och tittar på film och väntar på att bästa storebror skall höra av sig. Har inte hört av honom på hela helgen då han har varit på kurs. Wow det är en stor grabb man håller på att få liksom.


Nä nu får ni klara er utan mig ett tag, känner mig helt oispirerad att skriva, för inget händer ju. Vilket är trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar