Värme

Värme

torsdag 20 september 2012


Okej , träningsvärks check

För den finns där , okända muskelgrupper är påträffade på min kropp och det värsta av allt det är att de gör sig påminda via träningsverk

Börjar vi uppe ifrån och går neråt

Huvud : Sitter kvar trotts allt, ingen träningsvärk där inte

Hals : Fortfarande fastskruvad , känns också ok

Axlar armar: Där börjas det , märkte det i morse när jag skulle sätta på mig kläder, hade direkt ingen kraft i armen den bara sa till mig hela tiden ” låt mig va”

Bröst : De är fortfarande spända som satan ha ha ha , kan spela trumma på den känns det som

Rygg: Den är under kontroll, gillar ryggläge ;-)

Mage: trodde jag hade en, men nu börjar jag tvivla, här blir det att jobba lite med den kan man säga. Och just nu har den gömt sig väldigt väl

Ballarna (baken ) : Sitter som en, ja jag vet inte vad, lyckades få kramp i dem igår. Gick som om jag hade gjort på mig ;-)

Benen:  Ja det är väl de ända förutom huvudet som inte har tagit  skada

Och i dag så blir det ett nytt pass för då är det min tur med min PT. Skall bli jättekul

Nä så god förmiddag på er J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar