Värme

Värme

onsdag 12 september 2012

"Sweet dreams are made of this" är en klassiker på radion får man väl säga. Annars så får man väl säga go morgon, go middag och kanske go kväll , vad vet jag. Ännu en fantastisk dag full av möjligheter, känns som om jag överdriver nu va, och att jag gör, Men det är en bra dag i alla fall och lilltjejen har fått fler prickar på sig. Hoppas att det inte blir allt för mycket bara.



Min kollega blev lite förvånad när jag sa go morgon till henne utan att ha sett henne. Hon undrade om jag kunde höra vem det är som kommer gående bakom mig. Och det värsta är ja det kan jag. Jag hör på stegen vem det är som går förbi mig bakifrån. jag vet det är helt rubbat , men så är det och vad skall man göra åt det liksom. Där är två på kontoret som jag har svårt att skilja på men annars så hör jag vem det är som kommer bakifrån. Det är ju bra när chefen kommer gående, ups så ser man bara jätteupptagen ut , ha ha ha nä riktigt så illa är det inte :-)

Usch nä , nä nu får man sväl se till att bli aktiv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar