Värme

Värme

lördag 22 september 2012

Lördag eftermiddag och man är bara sååååå himla trött, riktigt myslördags trött. Lilltjejen har kompis över så just nu är det mycket tittandes på film samt busa med Jojjo.

Ikväll så är man gräsänkling så  det blir en filmkväll rätt upp och ner med barnen . Skall snart ner till hemmakväll och hyra film samt köpa en himla massa godis. Lutar åt att det blir hemmagjorda hamburgare idag om barnen får bestämma och det tror jag nog att de får :-)

Känns som om man kommer till att somna till på soffan idag hyfsat tidigt , fast det får man väl lov att göra efter allt man har hunnit med idag :-)

annars då tja det är rätt lungt. Hoppas att ni som läser det jag skriver har hunnit lyssna på låtarna jag tipsade om. Visst blir man glada när man  hör dem :-)

Nä nu skall jag ta en liten powernapp så ha det så bra så hörs vi nog igen om jag inte har allt för fel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar