Värme

Värme

fredag 7 september 2012

Jaha då var man tillbaks igen från la Sundsvall.....och det känns riktigt riktigt bra faktiskt. var länge sedan man var så laddad med positiv energi från ett Sundsvallsmöte. Och det beror ju med all säkerhet på all den positiva feedback man fick när man berättade hur min resa har varit.... Fan vad skoj helt enklet, har beslutat mig för att ge vad jag har så länge jag är kvar. Tills jag hittar något annat liksom.

MM känner mig rätt nöjd helt enklet. Och så är det ju helg, är ju super..... fredag snart, lördag blir en liten löprunda och ut till hästarna för att förbereda och sätta upp speglar så att man ser hur man sitter när man rider. Rätt roligt, har man inte saker att göra så ser man till så att man får det. MEN får säga att det är helt och hållet självförvållat :-)

Annars så blir det en väldigt lugn  helg i mitt liv......och det är sååååå skönt. Kompisar som kommer över på lördag men annars inget märkvärdigt.

Nä nu skall jag handla lunch så ha det gott, gott folk :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar