Värme

Värme

lördag 25 augusti 2012

Vilken skön dag det har varit. Uppe tidigt som tuppen ( enligt mitt tycke då) har hållt i säkerhetsutbildning idag på ridskolan. Vilket jag tror var uppskattad. Varit händiga miky och satt upp tavlor, hyllor, lagat lite skåp. Har ju till och med hunnit rida ridskolans värsting. Fast enligt mitt tycke så var han from som ett lamm. Har varit med om betydligt stirrigare hästar. Nja jag får nog erkänna att jag trivs av att få vara i stallet och vara lite av hustomte Jag gillar att få fixa och dona helt enkelt.
Jag gillar att prata med hästarna, att bara få va för ett tag. Det är liksom bara så okomplicerat.
Nja det har varit skönt helt enklet och nu var ju tanken att man skulle sätta upp en lampa här hemma. Men det får väntas tills i morgon eftersom jag behöver köpa en ny lite längre sladd då den som satt på var för liten.

Så ha en skön kväll så länge


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar