Värme

Värme

måndag 27 augusti 2012



Ibland så gillar man det , ibland så gillar man det inte.
Ibland så behöver man det liderligt
Ibland inte och man låter det gå
Ibland rusar man fram och faller ibland

Men du, vet du vad, det spelar ingen roll
För vi kan ta det riktigt, riktigt sakta

För du ser, sättet vi rör på varandra är på ett sätt vi inte kan förstå
Och på sättet du rör på dig, ja gud det får mig att känna mig så levande
Så du, kom igen

Du försöker gömma dig, det vet jag att du gör
När egentligen det ända du vill är att jag skall komma och ta dig
Du rör dig närmare mig och jag kan känna dina andetag
Och det är som om hela världen försvinner
När du är omkring mig

Jag säger att du vill
Jag säger att du behöver
Jag kan se på din blick att du gillar det du ser
När du tänder mig

Jag kommer till att göra alla de saker, som jag inte skulle göra
Jag kommer till att se allt jag inte skulle se
Och du har fel

För på sättet vi älskar är ibland på ett sätt man inte kan vinna.
Men problemet är att jag inte kan få nog av dig
För när du rör din underbara kropp, oh shit , ja det får mig att känna mig så levande

Så har du det som krävs, behöver vi inte vänta

Så du, kom igen J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar