Värme

Värme

torsdag 30 augusti 2012



Vet ni , idag är en speciell dag. Inte för alla men för mig i alla fall så är den det. För idag skall jag hålla i utbildning. Jag skall faktiskt undervisa och det är lite roligt. Speciellt oxå när det kommer andra från andra klubbar för att höra vad jag har att säga. Så ja det känns faktisk lite skoj. Viss skillnad mot vad man gör normalt sett på jobbet.

Tror att man måste ha andra saker utanför sitt jobb för att tycka att man mår bra med livet. För annars blir det lätt jobb-middag,barn-sova osv och då missar man ju faktiskt att leva lite.

Så till er som är lite missnöjd med sitt liv, våga ta tag i saker, gör förändringar och tänk absolut mer på er själva. För det är ju så här att bara för att man säger ja till en massa saker så behöver ju inte det innebära att man egentligen vill. Då blir det bara fel, så nä våga kräva av er omgivning: Ta för er av livet och ge tillbaks utav er själv just så mycket som ni själva vill.

Så ni som är inne på  min blogg då och då , se till att ta vara på er själv.... se till att må bra för F-n ;-) våga må jäkligt bra och va nöjd med det :-)

Nu över till något helt annat, kunde inte låta ta med denna texten då jag tyckte den var lite smårolig....

Är det då man säger att en kvinna kan förvrida sinnet på en man när han är kvar efter detta, så läs och begrunda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar