Värme

Värme

lördag 11 augusti 2012

Så då är denna dagen slut. Är så trött i armar och ben så att de skakar. Ha ha när jag tar en kopp kaffe så håller kaffet på att skvälpa ut för att armarna orkar knappt hålla muggen. Sitter just nu på min altan och tittar ut över sädesfälten. Vilken mjärlig syn. Någon som inte vilar däremot är bonden som har fälten. Han kör för fullt. Kan förstå honom då han säkert vill få in allt innan regnet kommer. Fast de har ju lovat en supervecka denna veckan med väder och så :)

I morgon blir det att ta det lite lugnt tror jag. Blir en liten runda til lödde och sen blir det hem och njuta av solen förhoppningsvis.

Neeee vet du ibland så önskar jag att saker var annorlunda. Verklgen annorlunda fast allt sker av en mening. Det har ödet bestämt. Nu är mitt life makover nästan klart. Nu är det bara en sak till som skall fixas sen är det färdigt för " ett tag framöver ;) "


Att tro är något man mår bra av
Att inte tro är inte bra
Att hoppas gör att man känner
Att våga gör att man lever
Att känna gör att man saknar
Att älska gör att man gråter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar