Värme

Värme

fredag 31 augusti 2012

Okej så har man haft en otroligt god lunch på Vapiano och en syster som har fått se oväntade sidor av sin bor och fått sig ett gått skratt. Men det bjuder man på. Hon blev lite orolig dock ett tag om hon skulle behöva byta eller säga upp bekantskapen med boro sin. Fast hon ändrade sig när hon fick värdens skrattattack inne i seriebutiken. Tydligen något lustigrt jag sagt om min ålder , kombinerat med lite annat.

Hon menade på att det kunde vara intressantare att ha kvar mig som bror och se vad andra små egenheter jag har som hon inte kände till än att bara dissade mig. Jag förstod ju inte alls vad hon menade. Jag menar alla har vi väl lästa Linda och valentin.

Albumen jag fick tag på är dessa



Är väldit nöjd faktiskt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar