Värme

Värme

torsdag 9 augusti 2012

Dagen har gått i bilens tecken har varit uppe och tittar på Audis Q5 or och konstaterat att de är jäkligt fina bilar. Me like à lot, men gillar jag dem så mycket att jag tycker det är värt 2000 kr extra i månaden. Svar ja det gör jag verkligen, i alla fall för stunden. Sen lär jag nog tröttna på den tyvärr. Det är lite skillnad att ha 100 kkr i lån eller 300 kkr i lån. Verkligen stor skillnad rent ut sagt. Är det värt det nja tveksamt. Tror verkligen inte att jag blir lyckligare med en sådan bil :)

Så min gamla häck får vän hänga med en eller två eller rent ut sagt några månader till :)

Annars är man bara hemma och njuter för stunden snart fax att göra middag men innan det sker så skall jag försöka sola tårna lite :)

Så må gått så länge :)


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar