Värme

Värme

onsdag 8 augusti 2012

Okej första dagen hemma har varit bra. Har varit lite småpulandes och fixandes städandes och tvättandes så klart. Har även hunnit med att titta på bil.
En scirocco (föll inte i god jord hemma vid då min hustru menar att jag blir av med körkortet innan jag har sagt "fortkörning" och jag är nog villig att hålla med henne, men jävlar vad kul den var att köra :)...) och en vw cc, snygg men lite för mycket direktörsbil för min smak. En bil jag inte kan tänka mig däremot är Toyota. Några ord för Toyotas bilar skulle vara opersonliga, tom, och djävligt fula. Undrar hur fan man kan välja en sådan bil. Fast det finns ju köpare till allt sägs det ju. Själv hade jag hellre tagit en Lada Niva från tidigt 80-tal än en Toyota. Fast de håller ju får man säga till fördel för dem.
Har varit sugen på en clio men avvaktar nog på den eftersom det har visat sig att nya modellen tillsammans med meganen är lite av ett problembarn, tyvärr får man säga. Njä i morgon om tids finns så blir det att kolla in Audis A1 och BMW 100 serie :).

Så ja ha en trevlands bra kväll och natt dör det skall jag :)


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar