Värme

Värme

tisdag 22 maj 2012

Vet ni jag hade en konstig dröm inatt. Drömde att det var en riktigt härlig sommarnatt. Det hade precis åskat och luften var fortfarande fuktigt och varm av allt regnande. Alla dofter kände man hundra gånger starkare och näktergalen hörde man långt inne i skogen. Vet inte var jag var mer än att jag hade sovit över i ett torp någonstans i skogen. Hade lagt mig i en skön härlig säng med riktigt skönt härligt duntäcke . Men nu så vaknade jag upp av att jag känner hur en hand smeker utsidan av mitt lår och det är då jag märker också att jag har bindel för mina ögon och att mina händer och fötter är fastspända i sängen. Klart man undrar vad det är som pågår men nyfiken som jag är så avvaktar jag för att se vad som händer . Känner hur handen går allt längre och längre in mot mitten för att till sist börja rytmnisk röra sig upp och ner upp och ner när den har nått fram till sitt mål . Först långsamt och lite hårt för att sen när det är riktigt hårt ökas takten och man känner hur blodet rusar till och man är på väg att explodera i en härlig explosion. Man är så nära man kan komma innan man bara exploderar då det plötsligt upphör och man känner hur någon sätter sig gränsle över en och för sakta sakta in den i ett skönt blött hål som bara längtar efter att fyllas riktigt, riktigt rejält upp långt långt in . sakta sakta börjar man bli riden och man känner hur man kommer längre och längre in i hålet och stönandet ökar ju längre man stöter in. Efter ett tag känner jag hur två tunga bröst vidrör mitt ansikte och jag märker i min iver och kåthet hur jag frenetiskt börjar slicka dem och suga på deras bröstvårtor. Låter känna hur de blir hårda och styva i munnen ju mer jag suger på dem. Låter mig höra hur den som rider mig stönar av vällust när jag blir utnyttjad till hennes favör. Känner hur safterna rinner ner över min lem och hur det blir blötare och blötare tills det går och man hör ett riktigt kåt gnyende, stönande och hur kroppen som är över mig slappnar av. Ja man känner att det här med rida och bli riden får en annan innebörd liksom ;-). Och det lustiga är att man inte ser ett ända dugg. Neee nu är det kväll och nu skall det snart sovas igen ;-) så ha det bra alla  så får man se vad man drömmer om inatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar