Värme

Värme

söndag 27 maj 2012

Jahoppla så är det söndagkväll. Mors dag och allt och ytterligare en helh har föflutit. Men en väldigt trevlig helg då den har gått i vänners tecken och annat trevligt. Skoj oxå att husbilen är hemma. Nu börjar det kännas som om semestern är snart här:-) Snart är det fotbolls EM och alla som känner mig vet att jag inte kan ett skit om fotboll fast jag gillar det när det är EM och VM då kan man nästa bli biten. Funderar om man skulle dra ihop lite grabbs från kontoret till en fotbolls begivenhet. Typ först lite grill hemma och sen efter det så drar man ner till stan och tittar på matchen. Hade kunna vara riktigt skoj för att sen efter det så gör man vad ma n vill. Nja får nog fundera på detta :-) kan ju bli riktigt bra. Skall nog köpa en EM tröja oxå, allt för rätta stuket :-) I morgon måndag är en stor dag för då ....... ( ja det mina vänner berättar jag då, ni får hålla er till tåls ;-) he he he) Så ha en Skön kväll, väldigt skön kväll, för det skall jag ha he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar