Värme

Värme

torsdag 31 maj 2012

Idag hoppas jag att det blir en fin kväll. För idag tänker jag ta barnen till det bästa stället på jorden om vädret håller i sig vill säga. Lite fika med sig, en kikare för ev djur man kanske stöter på och en kamera om man får någon bra bild. Sen behövs det inte mera. Nu är det som finast för nu är allt utslaget och fortfarande ljusgrönt och fint. jag älskar det stället helt enklet. Hade jag kunnat så hade jag lätt haft sommarstuga där. Man får hålla ögonen öppna helt enklet :-) Hoppas att jag oxå snart får hem min motorcyckel, är så sugen på att köra.....mmmmmm. Vägen mellan lund-södra sandby och gårdstånga är en perfekt väg att både köra i kurvor och lite roligare raksträckor som nybörjare man är. När man kör den sträcka hem till sina föräldrar så känns det så himla bra. det känns skönt att veta att de är så nära de bor en och jag och min far kommer så himla bra överens numera. varför hände inte detta typ för 20 år sedan. Men men man skall inte gråta över spild mjölk. Hänt är hänt, är så nöjd som det är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar