Värme

Värme

måndag 21 maj 2012

Så då är motorcyklen lämnad till Sven i svängen för vård och omsorg, fixa handbromsvajern och hastighetsmätaren. 2 bra detaljer som krävs för att det skall funka riktigt bra när man är ute och kör. Men gud vad man blev sugen att köra. Att bara sätta sig på sadeln, gasa på rejält och ge bara järnet, så himla gött det hade varit :-) he he he det får vi nog allt göra när den är besiktigad och klar. Vi har ju flygplansrakan vid sjöbo vet jag.Undrar om man kan få upp den på bakhjulet :-). Eller så skall man bara ta det lite lungt, kan ju sluta rätt illa, ja menar det såg man ju bara idag när man kom på E22. Den motorvägen är ju direkt livsfarligt. Jag tycker om att köra snabbt absolut...... men där går det lite för snabbt och man ligger lite för tätt för att jag skall gilla det. Jag menar bilen blir rätt mosad i 140 km/h :-( Kvällen för övrigt har varit riktigt trevlig då man har umgåts med sin far hela kvällen. han hjälpte mig bla med motorcykeln och jag tycker det är så skoj att jag bor nära dem. Det är ju nästan cykelavstånd :-) Neeee nu är det kväll, nu skall jag leta efter företag som är till salu och sen är det en ny dag i morgon så ja ta inte hand om er och gör defintivt inte det jag gör för då går det bara illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar