Värme

Värme

måndag 14 maj 2012

Så då var en så jävla tråkig dag över. Så himla less man kan bli. Man är less på jobbet, man är less på att aldrig komma vidare, man är less på att alltid behöva vara så jävla fucking trevlig till allt och alla. Fast man bara vill ryta till och typ låt mig va ett jävla gott stycke. Låt mig vara ifred och jiddra inte med mig….. ahhhhh så less man kan blir. Hade kunnat ge vad som helst för att ha ett annat arbete just nu så att man kom bort, bort bort och åter bort från allt Är så himla trött på det. Blääää säger jag. Ja det är allt bra att denna skitdag är över och man hoppas att morgondagen blir bättre. Fast det lär den ju inte bli eftersom man skall gå på ett himla mingelkväll och behöva träffa människor man absolut inte vill träffa ….. såååå jävla typiskt. Hade man fått välja mellan någon venerisk sjukdom eller att gå på mingelkvällen i morgon så ja då hade ju inte valet varit svårt. Fast nu får man inte välja utan det är bara att bita ihop och se så himla trevligt och jävla snäll ut…… för det är ju man så himla bra på tycker alla(smile and be happy, because a clown never cry). Suck man blir ju så himla trött på allt. Tur att det kommer till att finnas lite roliga människor att vara med. Fast varför klagar jag egentligen det är ju bara att hålla sig undan, stå i hörnan och fuldricka champagnen . Skall bli skönt med ledighet Over and out från mig…. nu har jag fått kräka av mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar