Värme

Värme

fredag 25 maj 2012

Ja vet att du vill ha mig. Och jag har nog gjort det rätt så klart att jag vill ha dig. Så bara kom, kom till mig och låt allt mellan dig och mig försvinna. Så låt mig se hur du rör på dig, oooohh shit vad jag älskar din kropp. Så bara ge den till mig, för jag vet redan vad du vill göra. Men du ser, det är en sak jag måste berätta. För jag har varit på en del ställen och ingen har fått mig att känna så som du har gjort. Du vet mina drifter och du vet vad jag älskar . Så ursäkta och jag menar inte till att vara oartig…. …. Men fan vad jag skulle vilja knulla dig här och nu. Du är så förbannat snygg, så om jag kunde måla, Ja då skulle jag målat dig. Ifall jag aldrig hade ljugit . Då snygging, då skulle du ha varit min sanning. För i natt ska jag göra allt jag vill göra med dig Du skall få allt du behöver från mig. Allt du vill göra skall jag göra med dig. Om du vill så kan jag hoppa från fönstret till väggen bredvid Men jag lovar att jag skall få dig på fall för jag älskar din urläckra kropp. Och jag älskar ditt sätt att röra på din söta lilla röv Vänd dig om och låt mig se dig Du ser du är fast med mig Och jag är fast med dig. Så va fan låt oss hitta på något och du…. ursäkta mig. Men fan vad jag vill knulla dig i natt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar