Värme

Värme

tisdag 26 februari 2013

Okej tisdag den 26 feb 2013.
 En dag i mitt återstående liv som snart har försvunnit. För ett år sedan var man mitt uppe i packning av sitt gamla hem.  Det kan man knappast fatta för det känns som om man har bott på sitt nya ställe en halv evighet. Samtidigt så känns allt bara så väldigt nytt. Är otroligt tacksam var morgon jag öppnar ögonen och konstaterar att jag numera bor i Lund.
Var idag förbi min barndomshåla där min far och styvmor bor (Tydligen så var det ett nytt företag som hade öppnat där och ville ha besök ) och inser att mycket runt omkring en består men mycket förrändras. Min far tex har precis blivit pensionist. Helt galet konstigt i min värld, har lite svårt att vänja sig att min pappa har blivit pensionär. Han som man byggde lådebilar  med när man var liten och fiskade med i ån under sommaren. Ja det känns bara lite konstigt.
Själv fyller jag snart 40 och befinner mig mitt i livet. Man vet vad som har varit men man vet inte vad som skall komma. Och man kan samtidigt bli frustrerad över det eftersom det finns så mycket man vill hinna med i sitt liv. Känns som om man hade behövt ett eller två liv extra. Men det ger väl sig
Ja det blidde väl lite eftermatenfunderingar såhära alltså . Må väl på er J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar