Värme

Värme

måndag 18 februari 2013

Go  morgon underbara människor, man är åter på plats efter en helg som har gått och det är åter snökaos utomhus. Eller nja snökaos kan man kanske inte kalla det för. Men det är ingen vår i alla fall, vilket är väldigt synd för nu är man uppriktigt sagt trött på att gå omkring i slask.
Annars hur har er helg varit då? min har varit bara bra. Ute i lördags och hotellfrukost på söndagen vilket passade mig utmärkt. Tog det väldigt lugnt i går eftermiddag ända tills min son kom hem igår kväll och några timmar senare rev upp himmel och jord. Och man bara undrade vad som hände,  var slog blixten  ner. Snacka om att han är tonåring alltså. Att ett problem som man egentligen skulle kunna diskutera och resonera om blir så oerhört stort och till sist bara spricker det. Som jag sa till honom igår, när vi satt på köksgolvet och pratade att man måste kunna berätta om saker och ting man skall inte stänga det inom sig och sluta det i sitt eget  lilla skal. Tyvärr är han nog alldeles för lik mig där när det gäller att berätta fastän jag har blivit bättre på den punkten J.
Denna veckan så är det sportlov för kidsen , blir inget direkt att åka iväg förrän på fredag. Då hägrar Fredrikshamn i Danmark med the reef. Se denna länken så får ni lite hum om vad det är www.thereef.se . Så där landar helgen i alla fall.
Nä mer än så här har väl jag inte mer att förtälja just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar