Värme

Värme

söndag 10 februari 2013


Helgen är snart slut för denna gång och en ny måndag står snart i dörrtröskeln. Har varit en skön dag idag med en liten tur till bland annat Skrylle och Flyinge.  Min underbara son har varit i kyrkan och hört på gudstjänsten eftersom han är konfirmand. Planen är ju att han skall konfirmeras men innan dess skall han åka till Rom och titta på allt kyrkligt. Lyckands ost säger jag.

Snart har man bott i ett år i sitt nya ställe i Lund. Fast så nytt är det ju inte längre :-) men jag älskar det i alla fall. Ångrar att jag inte har gjort det innan. Men så är det ibland att man inser nästan på när det är för sent. O well.

Veckan som kommer bjuder på bio är det tänkt. Vad vet jag inte dock men sonen tyckte vi skulle se något eftersom vi  har lite biobiljetter över. Och det låter väl som en god ide.

Till helgen om man har tur så är man barnfri. Jipppiiiiiii, då hoppas vi på party så klart :-)

Nä ha en skön Söndagkväll så skrivs vi och synes i morgon och höres så klart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar