Värme

Värme

tisdag 5 februari 2013

Hej

Hum , det är ju nu egentligen man skall ha något vettigt att skirva på sin blogg. Annars är det ju inte lönt att skriva. Men jag har faktiskt inte något vettigt att förtella. Faktinskt ingenting. Det är en bra dag , kan inte klaga men det känns ändå lite ensamt på jobbet. Har konstaterat att jag är kelsjuk idag. Hade mest bara velat mysa idag. Hade behövet ömhet, värme och närhet. hade behövt många och långa kramar. Men egentligen inte för att jag är nere för det är jag inte. Utan mest för att jag hade velat ha det.... det är ensamt liksom. Visst är det konstig att man kan känna så.



För övrigt så är det tisdag idag och jag har hunnit med en hel himla massa. Just nu sitter man och finkelurar med en kaffe , funderar, tänker .... och faktistiskt, ja jag vet inte vad helt enkelt...Får väl fundera lite till dåråå :-) se om jag kommer fram till något vettigt i detta :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar