Värme

Värme

fredag 10 februari 2012

Jag har konstaterat att jag är nog den stoltatste pappa som finns just nu på denna jord. Efter man hört vad min son skall göra i skolan idag.

Där finns en kille i hans klass som är rätt så mobbad. Han fyller år idag så igår sa min son till min hustru att han ville köpa ett choklad till honom eftersom de som fyller år i klassen brukar få choklad av sina klasskamrater och han trodde inte att han skulle få något av de andra. Men han ville i alla fall ge ett cholkad för han tyckte att så gör man.

Blir så väldigt glad att se att han har så stort hjärta och så mycket känslor för sina medmänniskor. Men framför allt att han är så stark i sig själv och våga gå emot mobbarna och markera att alla är lika värda.

Min grabb är underbar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar