Värme

Värme

fredag 3 februari 2012

En liten dikt som jag har gjort :-)

Jag älskar dig
Känn på orden
Jag älskar dig
Smaka på dem
Jag älskar dig
För vissa betyder dem allt
Jag älskar dig
För vissa betyder de inget
MEN jag älskar faktiskt dig
Trots att du inte tror det
Jag älskar dig
Trots att du hatar mig ibland
Jag älskar dig
Trots jag vill hata dig ibland
Jag älskar dig
kravlöst
Jag älskar dig
förutsättningslöst
jag älskar dig
För du är du
Jag älskar dig
Med alla små egenheter du har
Jag älskar dig
För att du ser mig trots alla fel och brister jag har
Jag älskar dig
För att du låter mig vara jag
Jag älskar dig
För att du får det att pirra i mig
Jag älskar dig
För att
Jag älskar dig
För mitt hjärta det har du fått
Jag älskar dig
så något har du nått :-9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar