Värme

Värme

söndag 19 februari 2012

Då är det snart måndag och denna helgen är snart över. Har varit en otroligt trevlig helg med vänner som var nere i går och idag så ja man har bara funnits till. Har hunnit med Väla i Helsingborg och ja vad skall man säga det är STORT. Klarar ju av med lätthet att gå vilse på detta shopingcenter. Fast övriga familjen var rätt så nöjda ( inte att jag gick vilse då alltså)

Efter detta så susade man ner till Lund och tittade på sitt hus som snart är klart och ja det känns jättebra helt enklet. Där vi skall bo känns som en bra plats och så sprang vi på våra blivande grannar och de verkar vara riktigt trevliga. De är i våran egen ålder. Så ja det skall nog funka bra känns det som.

Har lyckats med det fantastiska idag när jag var ute och sprang att jag har fått träningsvärk inuti låret och i ballarna (röven på skånska för er som inte visste detta ;-)...) så som det är nu så kan man inte sitta ordentligt utan man får halvligga ner när man sitter i soffan. Är lite halvjobbit faktiskt och jag hoppas det går över till i morgon.

De kloka säger -:gör inte så
De dåraktiga säger -:varför inte

De kära säger -:jag vill, jag vill kyssa bara dig
De sårade säger -: Jag vill bara bort och aldrig se dig mer

De unga säger -: Mitt liv är ditt liv och allt har vi tillsammans
De gamla säger -: Mitt liv är mitt liv och jag vill ha mer

Barnet säger till sin förälder -: varför finns jag
Föräldern svara -: För att ge livet en mening

Allt är bara en massa frågor
Allt är bara massa känslor

Och allt är stort men störst är kärleken
för utan kärleken stannar livet
utan pirret, slutar vi att leva

så tänk på varandra

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar