Värme

Värme

måndag 23 september 2013


Måndagen har snart gått och helgen är redan passé. Men det har varit en bra helg. Först mässa med jobbet på bilpark live. Ett bra arrangemang synd bara att det inte kom något folk, fast det innebar ju att man kunde testa lite bilar så där med ett lagom mellanrum + att jag fick ändå sålt så att vi gick på plus. Häftigast var nog att köra navaran ( en nissan-suv för er som inte kan bilar ;-)    ) på terrängbanan, genom djupa vatten gyttjepölar och över höga branta backar (även de geggiga) sen har vi ju vår lilla BMW som gick djävulusiskt bra på banan. Så att det riktigt tjöt i däcken när man kom i kurvurna ha ha ha hade instruktören vetat det innan  så kanske han hade valt att åka med någon annan. 
Fast en sådan här hade jag hellre kört på Ring Knutstorp om jag får lov att tycka lite och det får jag ju :-)


Lördagen för övrigt då hur var den…. bara mysig skulle jag vilja säga god mat på kvällen sen var man nere med sonen på kulturnatten i sin stad. Jättetrevligt fastän jag var lite emot det från början så det är ju tur att man kan ändra sig. 



Söndagen tittade vi på sommahus på Ivö, i Kristanstad (se på blocket om ni är nyfikna) så himla fint det var, fan det kändes riktigt bra men jag har sagt att vi skall till Ystad nästa helg och titta på ett fritidshus där som min bättre hälft är intresserad av…… så får vi se sen vad som händer.




Har jag lagt mina porscheplaner på is då, neeee det har jag inte.  Jag kollar varje dag för att se om man ser någon som man vill ha. Synd att den i Eslöv blev såld, men där var säkert någon mening med det. Inget sker av en slump för det mesta är ju redan bestämt av ödet eller har jag fel ?????????
Vill ha, vill ha vill ha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar