Värme

Värme

torsdag 5 september 2013

Idag har jag varit gräsänkling snart en vecka och jag kan säga att det är riktigt tråkigt + att man är faktiskt rätt trött med tanke på alla aktiviteter som skall hinnas med med barn och annat. Så all kred till de ensamstående föräldrar därute. Ni gör ett himla slitgöra, kan omöjligt vara enkelt att få allt att funka smidigt. 




I morgon är det fredag vilket är rätt skönt. Alltid skönt när det är fredag om man säger så. Någon dags ledighet och lite sovmorgon är väl aldrig fel. 

För övrigt något skoj att berätta då….. nja faktiskt inte, har varit på möte med ett företag som heter…..censur…….de ville snacka försäkringar och framtid :-)…. min framtid verkade som. Fast jag är ju rätt nöjd med den framtid jag redan nu har så… jag vet inte riktigt. Sen har det varit möte/ konferans på kontoret, vilket har varit lite givande.

Nu är det kväll, slötittar på TV (transporter3 ) och snart somnar i soffan. Lilltjejen sover och Jojjo städar på sitt rum. Phua, ännu en kväll snart till ända 

 så ha det världsbäst alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar