Värme

Värme

onsdag 19 juni 2013

Tjaboooo
Några dagar i Ronneby brunn har väl inte varit helt fel om man säger så . Fint väder och verkligen en helt ok anläggning meeeen inget ställe som jag kommer att lägga några pengar själv på om man säger så. Låtsasvattenland är inte min melodi. Fast än en gång, skönt att ha varit iväg och tur att man har trevliga kolleger att umgås med.
Mitt i veckan är det också och snart midsommar skönt ( jag vet jag tjatar om mitt midsommar). Fast innan dess så har man i alla fall några dagar kvar innan ledigheten.
Sonen har heller inte hört av sig L , undrar hur han har det där i Rom. Antagligen alldeles superbra får man hoppas . Får väl höra om det i morgonkväll när han kommer hem.
Annars så har det väl inte hänt allt för mycket, har så smått börjat bunkra upp med bra böcker inför semestern. Tanken och förhoppning är att det skall hinnas med någon bok i alla fall. Fast vi får väl helt enkelt se hur många man hinner med.
Nä nu var det slut för denna gången J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar