Värme

Värme

tisdag 4 juni 2013



Ibland så får man lite tid över och skriva och bli inspirerad …. som idag då. Läs och tyck till och håll till godo :-)




Dina famn är varm men den får mig ibland att känna
som om den var gjord av kallt, kallt stål

En enkel kyss som en nyckel man vrider i ett lås
ett litet klick och du har låser dig runt om mig 

Kan inte röra mina armar, kan inte lyfta min hand 
jag vägrar att erkänna var jag är 
men jag vet älskling, jag är låst i dina famn  

Jag låtsas att jag alltid kan lämna dig 
att jag alltid är fri att gå var jag vill när jag känner för det
men innerst inne vet jag att det inte är sant, för jag är fast hos dig

Jag har passerat linjen mellan galenskap och sinnesro 
ett tusentals gånger och tillbaks igen 
För du förstår älskling , jag älskar dig och jag är fast in dina bojor 

Jag borde ha fattat detta första gången jag såg dig 
att när du väl är inne kan jag aldrig fly 

Jag trodde aldrig detta skulle hända mig 
jag trodde aldrig att det skulle bli så här

Men älskling jag är i dina bojor och det kommer jag alltid att vara 
för jag älskar dig 


Ha en underbar kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar