Värme

Värme

torsdag 6 juni 2013

Fan - jag tror att jag faktiskt har bränt mig på nästippen idag :-) ha ha så nu känns det som man har lite av en fyllenäsa he he . Så underbart att sommaren äntligen är här för den har man verkligen längtat efter. I månad till drygt sen har man fucking, jävlartamig semester. Så underbar skönt det skall bli med sena nätter och långa långa sov morgnar.



Så får vi se var vi hamnar på semester i år då. För ena sekunden är det Paris som gäller för att i nästa sekund så är det Kreta som kommer upp på tapeten. Typiskt min familj :-) att inte veta. Fast samtidigt så är väl det kanske halva charmen. Ända jag vet i alla fal just nu är att idag blir det filmtajm hela kvällen och en bra bit in på natten. Man behöver sådana kvällar ibland.



Nationaldag har det oxå varit eller ja är fotfarande när detta skrivs. Inte för att det firas på för vår del på något speciellt sätt men ja den kom, den sågs, den försvann och så var det med det. Känns som om vår nationaldag egentligen är midsommarafton vilket jag älskar. Och till midsommar blir det till Lödde till ofantligt goda vänner och festa till det. Har varit en härlig tradition nu de senaste åren att vara där ute. Så himla skoj skall det bli.

Skall man jobba i morgon då….. nja förhoppningsvis så lite som möjligt.



Nä gott folk ha en underbar sommarkväll på er…… för det har verkligen jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar