Värme

Värme

torsdag 13 juni 2013

Spegelbild spegelbild i världen finns , säg mig vem……….
Har man sin spegelbild ute i världen, sin tvilling. Jäpp det har man för det har jag varit med om idag på ett kundmöte. Ytterst konstigt, inte bara det att personerna var lika varandra som bär. De hade samma kroppslängd, samma hårfärg, samma uppsättning på håret,  samma rörelsemönster, samma minspel när de pratade, de hade till och med samma typ av glasögonbågar….. vääääääldigt spooky om jag får säga så. Lite så att man tittade efter dolda kameran eller om det var något annat slags trick som var på G. Men skit samma får jag in denna så får de gärna vara hur lika som helst J
 
För övrig så är det en regnig torsdag, det regnar som fan helt enkelt och jag och lilltjejen som skall på studentfirande idag. Det kan bli en blöt tillställning i ordets  rätta bemärkelse vill jag lova.

Nä simma gott hej och hopp J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar