Värme

Värme

måndag 18 mars 2013

Ute viner vinden och det är f-n så kallt. Sonen är på väg hem från Ullared (ja just det, det programmet som visas just nu på TV) och tydligen rätt så nöjd. Själv så är man hemma och myser med lilltjejen :-) och är lite barnsligt förväntasfull inför det blivande snökaoset som lär inträda i natt och i morgon.

Dagen har varit lugn och avslappnad och det är faktiskt inte mycket som har hänt…. eller jo vänta en sak har ju hänt. Jag har ju blivit tillfrågad om ett nytt arbete. Lite skoj, skall upp i veckan och höra vad det kan ge. Om det hade varit innan jul så hade jag dragit utan att blinka. Men nu vet jag faktiskt inte är lite splittrad. Har ju typ fått en ny tjänst på mitt gamla jobb, nu efter omorganisationen. Inte sällan att en sådan sak blir bättre, men i mitt fall så har det faktiskt blivit det. Plus att en av mina absolut bästa vänner är på väg in åter i bolaget där jag jobbar nu. Så ja jag vet faktiskt inte hur jag skall göra, men det är ju alltid värt att höra vad det kan ge. Skall försöka hålla er läsare underrättad hur det går …. eller inte ;-)



får avsluta med en härlig video av en otroligt bra sångerska . Så såååå lång på er så länge så skrivs vi sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar