Värme

Värme

måndag 25 mars 2013

Ohhhhh – vad jag fortfarande är trött och sliten idag efter lördagens fest. Känner att jag lätt hade kunnat vara ledig idag. MEN nu är det ju inte så, det är måndag och jag är på jobbet helt enkelt.
Hade behövt en rejäl massage också. Är så stel i ryggen och speciellt svanken hade behövt ha sig en rejäl genomkörare. Hade nog i och för sig somnat efter tre min men så skönt det hade varit.
Denna vecka, blir en kort vecka eftersom det är påsk. Blir till att försöka köpa påskris idag och börja spana in barnens påskägg. Hoppas att det blir bra väder nu när man skall ut på konstrunda. Har ni aldrig prövat det kära läsare så kan jag varmt rekomendera detta. Det är helt luvligt, en av vårens höjdpunkter om ni frågar mig. Konstrunda in = våren är här J.
Nä nu får man väl  gå igenom lite mail som har kommit så en god morgon på er J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar