Värme

Värme

måndag 18 mars 2013

Klass 2 varning över skåne . det skall bli snöstoooooooooooooooooooorm här idag. Big time och normalt så hade jag älskat det. Gillar när naturkrafterna gör sig påmind, desto mer desto bättre. Men idag så är jag bara allmänt trött på vinter... fast lite balt är det ändå :-)


Övrigt så är det faktiskt bara riktigt bra. Helgen har varit bra med en lungna aktiviteter ,vilket funkar för mig. Denna veckan så blir det att planera inför en födelsedags fest eftersom det blir en nolla i familjen , dock inte jag kan jag meddela , neeee för mig dröjer det flera flera månader..........utan snarare min bättre hälft.

Så efter min hustrus födelsdag så är hon gift med värsta toyboyen ;-). frågan är vem som mår bäst av det ,hon eller jag?

Nä ha det blåsigt värre och blås gärna bort i blåsten idag, för i morgon är det snöstorm :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar