Värme

Värme

fredag 1 mars 2013

1 mars, idag är det första mars och enligt min mening är våren officiellt här. Och kanske kanske finns det hopp trots allt för ute lyser solen och det är inte svinkallt längre. Har änn så länge inte sett några vårblommor  men det kommer förhoppningsvis snart upp.
Förutom att det är 1 mars så är det också fredag . Och fredagar och helg som vi alla vet är ju aldrig aldrig fel.  Det bara känns ok hela tiden liksom.  Men innan dess så är det ett och annat kundmöte som måste klaras av och lite annat smått och gått.
Idag är också en sådan dag man hade velat krama hela världen , känner mig lite skör och lite öm och lite stel. Hade behövt värme och ompysslande.  Oj vad jag tycker synd om mig själv ;-) och oj vad jag med all säkerhet kommer till att bli sjuk i helgen . Ha ha så himla typiskt J  (känner mig allt lite kraslig i halsen också , nu när jag känner riktigt riktigt  efter.
Men vi avslutar väl med den veckliga fredagsbilden så får ni ha en bra morgon och dag om jag inte hör av mig mer (och kanske helg till och med) (en bra helg alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar