Värme

Värme

tisdag 15 januari 2013

Okej, så här en stund efter och när man har hunnit smälta allt så får man väl se positivt på det…….. ingen får gå, vilket är jäkligt skönt. Men allt som är idag…. är borta i morgon och en ny gryning nalkas om man nu skall vara lagd åt det mer filosofiska hållet.

Vår uberchef skrev följande i ett mail han skickade ut "jag hoppas att ni har möjlighet att närvara på ett kortare informationsmöte". Hur det skall bli kort har jag svårt att föreställa mig i till och med  min vildaste fantasi. Där lär nog vara en hel del frågor som lär dyka upp. Vissa lär nog få en helt annan verklighet medans andra bara forsätter att köra på. Det är ju lite hur man själv väljer och vrider på det

Ha en skön kväll för det skall jag ha i morgon är en annan dag


Dagens ord är ……  drrrrrrrrrrrrrrr (drums please) arbetskrafsteffektiviseringåtgärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar