Värme

Värme

onsdag 30 januari 2013

Okej Just nu känner jag mig som ett flöte en kork som guppar omkring på ett stort gigantiskt oroligt hav.  Det är strul och oro i alla läger nu känns det som.
Privat så har man en riddklubb som är helt rabiata och helt crasy, tjurskalle som jag är när jag tycker jag har rätt så stångar jag emot de som inte tycker som jag. För det värsta är att jag vet ju att jag har rätt i sak. Men nu har de börjat med personangrepp. Skall bli otroligt intressant årsmöte.
Sen har man lyckats bli ovän eller ja så nära ovän man kan bli. Tack vare en diskussion om min systers häst. Min mor tycker att alla försäkringsbolag är lurendrejare och saknar moral och etik. Allt för att Sveland har tagit bort en produkt som min syster har.  Och få min mor att förstå att ett försäkrignsbolag har sin fulla rätt att göra det. Tja det är ungefär som att prata med en tegelvägg. Hon står orubbligt fast att hon har rätt.
Och sen min syster mår skit dels för att hästen är halt och dels för att hästen kostar en himla massa just nu med veterinärer och jag vet inte allt. Hade hon det skrallt innan så blir det och är det inte bättre nu.
Min andra syster som brukar vara go och glad kex choklad har precis fått nej från två jobb i kbh så där är det och så deppigt. Eftersom det ända hon vill är att komma hem till lund.
Hade kunnat skriva en hle del mer om vad som händer i mitt liv men eftersom jag inte vill tråka ut er så får det vara
Men det som är absolut trista är att se sin kollega må så himla dåligt. Fan alltså, det han går igenom önskar man inte sin värsta fiende. Man inser snabbt att ens egna problem är bara lyxproblem :-(
Over änd out från flötet



Längtar till sommaren gör man oxå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar