Värme

Värme

torsdag 10 januari 2013

I morgon är första officiella arbetsveckan avklarad och ja vad skall man säga. Same same but same , ähh det funkar väl. Men det är inte lika kul sen min kollega slutade.

Vad händer i helgen då. Nja som det är nu så står det inget i kalendern  och det är alltid lite spoky. Men skulle det vara så så hade man kunnat tänka sig att gå på BIO. Som alltid är trevligt att gå på. Det är ju det som är så bra med att bo i stan att man bara tar bussen ner. Sen är man mitt i smeten liksom. Sa det till min kollega idag att får jag välja så kommer jag nog aldrig till att flytta ut på landet igen och jag bor hemskt gärna kvar ett långt, långt tag i Lund. Var gång man kommer utifrån så är det så himla skönt att köra in i stan.

Lilltjejen tittade på en av mina musikvideolister som jag har och  såg Videon "no air" med Jordin sparks och Chris Brown. Då hon undrar lite vad den handla om

Lilljtejen -: Vad handlar låten om pappa

Jag då -: ja…(lite svävande på tonen ) den handlar om två människor, en kille och en tjej som saknar              varandra och älskar varandra.

Lilltjejen -: Bor de långt ifrån varandra

Jag igen då -: Ja antagligen men det behöver inte vara så, de kanske bara bor ett hus ifrån.

Lilltjejen -: men om de älskar varandra och inte bor långt ifrån varandra, varför åker de inte bara hem till varandra och pussas och kramas

Tja så enklet var det :-)






Tja det var väl det som man kände för att orda om denna gången. Men innan vi skiljs åt så kommer här en av mina favoritkortanimeradefilmer (långtorddetdära ;-)….)




 och så en film jag skulle vilja se. Som nog inte många känner till…………………….



Ha en bra kväll mina vänner :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar