Värme

Värme

måndag 28 januari 2013

Nackspärr..... shit vad nackspärr är onödigt. Hum men jag har väl mig själv att skylla eftersom jag inte sträckte ut ordentligt efter träningen igår..... idiot jag.

Annars...........så har det som vanligt varit en hysteriskt aktiv helg , föruom igår då man på eftermiddagen var nere på HEMMAKVÄLL och hyrde film och köpte godis, vilket man normalt sett gör kanske på Lördag. Fast å andra sidan så har vi aldrig varit en normal familj sååååååååå.... den försvinner lite av sig själv. Hoppas att din helg har varit bra, förhoppningsvis slappare än vad min har varit. Igår var det sovmorgon, ända till 0930 sen gick det bara inte längre. Men resten av falmiljen lyckades trycka in en timme till. Fast det var de väl värda, med tanke på denna veckan som har gått så + att jag fick lite egentid :-)

Igår så såg vi filmen modig och jag konstaterade snabbt att den rödhåriga tjejen lätt hade kunnat vara min lilltjej i vilja och oräddhet :-)

ne va tusan , man får väl jobba ett tagh till innan man går ut i snön  :-) ha det bäst

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar