Värme

Värme

måndag 14 november 2011

Krovsmörgås med sylt

Alltså min dotter tyckte inte om min mat idag som jag hade gjort. Kan i och för sig förstå henne då jag hade .... låt oss säga så här, halkat lite med chilikaret så ja det var rätt så starkt kan man säga. Själv kände jag att en annalkande förkylning var som bortblåst efter middagen. Jag kunde andas friskt igen genom näsan, utan att riskera få ner massa snor i halsen. Nåja åter till min dotter... hon menade att hon kunde lösa problemet själv genom att göra en smörgås och ja eftersom jag själv tyckte det var rätt så stark mat som jag hade gjort  idag så sa jag ok.. så klart.

Hör hur hon pillemojsar och donar och tar fram och sätter  in i kylen tills hon ropar klaaaaar. Kom och titta pappa och vad får man se då. Jo det här :-)

Frågan är vad hon kommer till att bli när hon blir stor, kock eller konstnär eller kanske en konstnärskock. Härlig kombination jordgubbssylt på en korvmacka. Så klart man skall ha det.

Nä tack och hej leverpastej. det var väl allt för denna gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar